- Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια ταχυμεταφορική εταιρεία που χρησιμοποιούσε η εταιρεία FARAG Ε.Π.Ε.
- Πρέπει να συμπληρωθεί η φόρμα επικοινωνίας / επιστροφής εντός 5 ημερών και η επιστροφή σε 14 ημέρες.
- Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με τα ίδια έγγραφα που το συνοδεύουν και με την ίδια συσκευασία.
- Αν τα προϊόντα επιστραφούν από τον πελάτη κατεστραμμένα ή με κατεστραμμένη συσκευασία ή ελλιπή τότε η εταιρεία FARAG Ε.Π.Ε. έχει το δικαίωμα μονομερώς να αποζημιώσει τον πελάτη της μερικώς ή καθόλου ανάλογα με την ζημιά.
- Όταν γίνονται φθορές ή καταστροφές κατά την διάρκεια της μεταφοράς των προϊόντων από την εταιρεία προς τον πελάτη τότε ο πελάτης πρέπει να τηλεφωνήσει αμέσως στην ταχυμεταφορική εταιρεία και στην εταιρεία FARAG Ε.Π.Ε. εντός 24 ωρών από την παραλαβή για την επιβεβαίωση και την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος έτσι ώστε να μην εφαρμοστεί το άρθρο 4 και να γίνει ή αντικατάστασή του.
- Επιστροφές με χρέωση της Εταιρείας
- Σε περιπτώσεις όπου τα προϊόντα είναι ενδύματα, υποδήματα, ελαττωματικά κατασκευαστικά ή με φθορές κατά την διάρκεια της μεταφοράς κάτι που γίνεται πολύ σπάνια, σ' όλες αυτές τις περιπτώσεις γίνεται αντικατάσταση του/ων προϊόντος/ων με έξοδα επιστροφής/αποστολής της FARAG Ε.Π.Ε.
- Επιστροφές με χρέωση του Πελάτη - Ακυρώσεις
Σε περιπτώσεις που ο πελάτης για οποιοδήποτε λόγω αλλάξει γνώμη και δεν επιθυμεί την αγορά ή προϊόντα για επισκευή εντός ή εκτός της εγγύησης (βλ. εγγυήσεις). Πολιτική επιστροφής
|